A)w jedna strone motor jechał ze sredna szybkoscia 30km/h. ta samon draga wracał. okazało sie ze srednia ybkosc na trasie w obie strony wynosi 24km/h.
oblicz z jaka predkoscia porusza sie w drodze powrotnej.
B) w jedna strone motor jechał ze sredna szybkoscia 30km/h. ta samon draga wracał. okazało sie ze srednia ybkosc na trasie w obie strony wynosi mniej niż 24km/h.
oblicz z jaka predkoscia porusza sie w drodze powrotnej.

2

Odpowiedzi

2009-12-09T14:11:24+01:00
W droge powrotną jechał średnią prędkością 18km/h
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T14:16:37+01:00
A
(30+x)/2=24 /*2
30+x=48
x=18
b
(30+x)/2>24 /*2
30+x>48
x>18
1 5 1