Odpowiedzi

2009-12-09T14:18:52+01:00
Hej - wykrzyknik
tak - partykuła
nie - partykuła
nie wolno - czasownik
1 5 1
2009-12-09T14:20:06+01:00
Hej - wykrzyknik
tak - przysłówek
nie - partykuła
wolno - przysłówek
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T14:22:37+01:00
Nie jestem do końca pewna ale... Ale spróbuję chociaż ;]
Hej!- Wykrzyknik
tak - Partykuła
nie- partykuła
wolno! - Wykrzyknik lub przysłówek




Mam nadzieję że pomogłam ^^
1 5 1