Odpowiedzi

2009-12-09T14:31:58+01:00
3/4 *4/4 = i to cco tu wyjdzie + 4/4






nq mam nadzieje że pomogłem
2 1 2
2009-12-09T14:35:14+01:00
3/4 × 1/3=3/12=1/4
3/4-1/4=2/4=1/2
budyn zrobiono z 1/2 l mleka
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T14:34:51+01:00
Dane: 3/4 ilość mleka w dzbanku
1/3 tyle przelano do drugiego naczynia
3/4 pozostałości - budyń
Z ilu litrów mleka zrobiono Budyń

3/4 - 1/3 = 9/12 - 4/12 = 5/12 tyle zostało
5/12 * 3/4 = 5/16 mleka

odp: Budyń zrobiono z 5/16 l mleka
2 5 2