Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-09T14:56:20+01:00
Rorat
Ornat
Komunia

Liturgia
Intencja
Tabernakulum
Uroczystość
Rachunek sumienia
Grzech
Intencja
Chrzcielnica
Znicz
Niedziela
stworzyć


RORATA -poranna Msza do Maryi.
ORNAT -szata liturgiczna
LITURGIA -JEST to Msza Święta
INTENCJA - Jest to prośba w której ma się odprawiać Msza
TABERNAKULUM - TAM TRZYMAMY KOMUNIE
UROCZYSTOŚĆ -obchody święta
RACHUNEK SUMIENIA - przypomnienie sobie grzechów od ostatniej spowiedzi
GRZECH - popełnienie przez człowieka zła niezgodnego z prawami boskimi
CHRZCIELNICA - TAM PRZETRZYMYWANA JEST ŚWIĘCONA WODA POTRZEBNA DO CHRZTU.
ZNICZ -świeczka
NIEDZIELA - dzień święty
4 4 4
2009-12-09T16:25:27+01:00
RELIGIA uczysz się na niej (w szkole) o panie Jezusie
PRZYPOWIEŚĆ to specjalny gatunek opowiadania.Sami musimy odnaleść religijne znaczenie przypowieści
ŁUKASZ jeden z ewangelistówktórego nauczał św. Paweł.

EWANGELIA dobra nowina . Dla ludzi wierzących jest nią prawda o Jezusie.
PARALITYKczłowiek chory , sparaliżowany ,niepełnosprawny
SETNIKoficer armii rzymskiej. Stałna czele grupy stu żołnierzy.
EMMANUEL-imie to znaczy ,,Bóg z nami" odnosi się do pana jezusa
PROTOEWANGELIA-pierwsza ewangelia (Dobra Nowina)zapowiadająca prrzyjście na świat Zbawiciela i wyzwolenie od grzechu
LEGION-w tekście biblijnym nazywa się tak złego ducha by podkreślić , że było ich wielu.
MIRRA_dar od jednego z królów dla małego Jezusa
ZACZYN-mały kawałek ciasta który przybiera postać zasuszonego chleba.
PARUZJA-(gr.parousia :obecność)przyjćcie Jezusa.
ADWENT -(ŁAC.adwentus:przyjście )rok liturgiczny rozpoczynający rok kościelny.
FARYZEUSZE _NAZWA ŻYDOWSKIEJ PARTII RELIGIJNEJ I POLITYCZNEJ.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T18:26:13+01:00
1. R - wiara
2. O- modlitwa
3. K- kościół
4. L- Religia
5. I- miłość
6. T- Akt
7. U- uczynki
8. R- bierzmowanie
9. G- grzech
10. I- przypowieść
11. C- chrzest
12. Z- narodzenie
13. N- różaniec
14. Y- pytania

Pytania :
1. Dar dany na chrzcie.
2. Rozmowa z Bogiem.
3. Wspólnota ludzi
4. Nauka o Bogu
5. Dar od Boga.
6. Może być nadziei, wiary, miłości i żalu.
7.Względem duszy i ciała.
8. dojrzałość chrześcijańska.
9. Złamanie prawa Bożego.
10. Opowiadanie o charakterze religijnym lub moralno-dydaktycznym.
11. Oczyszczenie z grzechu pierworodnego.
12. 25 grudnia jest Boże ...
13. Odmawia się go w październiku.
14. ... egzystencjalne.

Liczę na naj ;P
Pzdr
10 4 10