PILNE NA JUTRO !SORRY MIALO BYC PRZYRODA NIE MATMA

Podaj po jednym przykładzie przyrządu optycznego,za pomocą którego otrzymujemy obraz :
-Rzeczywisty,odwrócony,powiększony
-Rzeczywisty,odwrócony,pomniejszony
-Pozorny,prosty,powiększony

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T14:38:30+01:00
1. obiektyw mikroskopu
2.luneta
3.lupa, zwierciadło
8 4 8
2009-12-09T14:53:26+01:00
2009-12-09T15:41:25+01:00
-Rzeczywisty,odwrócony,powiększony
w projektorach filmowych, rzutniku do slajdów, w powiększalniku fotograficznym

-Rzeczywisty,odwrócony,pomniejszony
w lornetkach; mikroskopach; aparatach fotograficznych

-Pozorny,prosty,powiększony
Różnego rodzaju lustra (np. w sklepach)
4 4 4