Odpowiedzi

2009-12-09T14:40:41+01:00
"Kto nie dotknął ziemi ni razu,ten nigdy nie może
być w niebie"

Wprawdzie jesteśmy tylko ludźmi i popełnianie błędów leży w naszej naturze, jednak musimy się starać, aby nasze życie opierało się na zasadzie osiągnięcia pełni człowieczeństwa, doznania wszystkiego, co ludzkie: miłości, cierpienia, traktowania innych ludzi z szacunkiem. Musimy się starać przeżyć godnie ten okres na ziemi, nie wyrządzając nikomu żadnych krzywd, aby móc osiągnąć pełnię szczęścia w życiu wiecznym.
57 4 57
Dziękuję super odpowiedz pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T14:53:45+01:00
Moim zdaniem oznacza to, że życie to nie same przyjemności, powinniśmy też wiedzieć, czym jest cierpienie i ból. Ten, "kto nie dotknął ziemi ni razu" to osoba, która ciągle marzy, żyje w dostatku, nigdy nie została zraniona i nie wie czym jest smutek.
21 3 21