Zapisz podane przykłady w formie przymiotników złożonych .
wydział chemiczny i fizyczny-
tematyka polityczna i społeczna-
teren gliniasty i piaszczysty-
rozwój techniczny i przemysłowy-
tekst polski,angielski i francuski-
gabinet fryzjerski i kosmetyczny-
cena hurtowa i detaliczna-
krowa biała i czarna-
to jest w ćwiczeniach "Język Polski " str 47, jak ktoś ma zrobione zad 30,31,32,33 ze str 48 to też proszę o rozwiązanie

3

Odpowiedzi

2009-12-09T14:42:30+01:00
Wydział polityczno społeczny
tematyka polityczno społeczna
teren gliniasto piaszczysty
rozwój technicznoprzemysłowy
tekst polsko angielsko francuski
gabinet fryzjersko kosmetyczny
cena hurtowo detaliczna
krowa biało czarna
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T14:43:50+01:00
Wydział chemiczno-fizyczny
tematyka polityczno- społeczna
teren gliniasto -piaszczysty
rozwój techniczno-przemysłowy
tekst polsko-angielsko-francuski
gabinet fryzjersko-kosmetyczny
cena hurtowo-detaliczna
krowa biało-czarna
5 4 5
  • xkia
  • Rozwiązujący
2009-12-09T14:47:09+01:00
Wydział chemiczno-fizyczny
tematyka polityczno-społeczna
teren gliniasto-piaszczysty
rozwój techniczno-przemysłowy
tekst polsko-angielsko-francuski
gabinet fryzjersko-kosmetyczny
cena hurtowo-detaliczna
krowa biało-czarna

O takie coś chodzi ? ;D
Pozdrawiam ! ;);*
1 5 1