Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T14:45:55+01:00
1764 - 1795 - lata panowania króla S.A. Poniatowskiego
1765r - założenie szkoły rycerskiej
1767r
1768r -
1788-1792r - obrady sejmu czteroletniego (Wielkiego)
3 maja 1791r - ustanowienie Konstytucji 3 maja
1772r - I rozbiór
1793r - II rozbiór
1795r - III rozbiór - Polska zniknęła z mapy świata na 123 lata. Ale zostali Polacy, którzy walczyli o Niepodległość.

Jak na mój gust powinna być jeszcze 1792 - czyli wojna w obronie konstytucji oraz 1794 - powstanie kościuszkowskie
11 4 11
2009-12-09T14:48:09+01:00
1764-1795r-panowanie Stanisława Augusta Poniatowskiego
1765-założenie teatru narodowego przez króla
1788-1792r -Reforma Sejmu Czteroletniego
3 V 1791r -Konstytucja 3 Maja
1772r - I rozbiór Polski
1793r -II rozbiór Polski
1795- III rozbiór Polski

Sorki, więcej nie wiem :)
5 3 5