Odpowiedzi

2009-12-09T14:48:41+01:00
Polscy reżyserzy:Jerzy Bossak, Sławomir Fabicki, Maciej Adame
zagraniczni:Steven Spielberg, Alfred Hitchcock, Pedro Almodovar
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-09T14:52:00+01:00
Reżyser realizuje własną artystyczną koncepcję o utworu: spektaklu, filmu, audycji radiowej, programu telewizyjnego, nagrania dźwiękowego itp.

Agnieszka Holland „Europa Europa”, „Tajemniczy ogród”)

Jerzy Hoffman - ,,Trylogia

Roman Polański „Nóż w wodzie”, „Dziewiąte wrota”