Odpowiedzi

2009-12-09T15:01:37+01:00
Wraz z rozwojem ludności i zwracaniem uwagi na rzeczy piękne, dokonywał się rozwój i doskonalenie rzeźby. Artyści klasycyzmu tworzyli postacie dynamiczne, ważne były szczegóły ubioru i harmonia ludzkiego ciała. Rzeźba tego okresu ukształtowała późniejszy kanon piękna. I chociaż wiele z nich nie przetrwało, a te co przetrwały są silnie zniszczone, bądź przetrwały ich wierne rzymskie kopie, to chyba nie ma człowieka, na którym by one nie wywierały ogromnego wrażenia


tylko to wiemm , wiem że nie na temat ale rzeźba to już bliżej z malarstwem nie? : )
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T15:06:04+01:00
Http://www.sciaga.pl/tekst/33448-34-sztuka_starozytnej_grecji_i_rzymu


Prosze link do tego zadania :) tam sobie wybierz najwazniejsze informacje :):)
1 1 1