Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T15:00:16+01:00
Młoda-przymiotnik
elegancka-przymiotnik
ekspedientka-rzeczownik
zachwalala-czasownik
dzis-przyslowek
rano-przyslowek
w-przyimek
sklepie-rzeczownik
mlaczna-przymiotnik
czekolade-rzeczownik
2009-12-09T15:03:16+01:00
Młoda-przymiotnik
elegancka -przymiotnik
ekspedientka -rzeczownik
zachwalała -czasownik
dziś- przysłówek
rano - przysłówek
w - przyimek
sklepie - rzeczownik
mleczna -przymiotnik
czekoladę -rzeczownik
1 2 1