1.Odkąd istnieje szkoła uczniowie przygotowują ściągi . Podaj 3 powody takiego postępowania (felieton)
2.Podaj 3 sposoby ściągania (felieton)
3.Zapisz własne stanowisko na temat ściągania . (felieton)
4.Napisz , jakie korzyści a jakie straty wynikają dla uczniów , którzy ściągają (felieton)


Wybierz jeden temat i napisz go w formie felietonu

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T14:58:16+01:00
2 . Sposoby sciagnia sa bardzo różne , jest ich wiele i niektóre sa naprawde takie ze trudno zobaczyc sciągawke .
pierwszy sposób sciagania moze byc taki . : napisana sciąga na ławcee tak jak najczestsza ilosc uczniów tak robi .
Drugi sposób : mozna pisac sciąge na ręcy (czyli w srodku dłoni ;) wtedy jeszcze gorzej jest nauczycielowi zobaczyc sciage .
3 sposób moze byc taki że mozemy napisac sciągi na katreczkach i trzymac je w naszych mundurkach ;-d a potem wyciągac i sciągac ;)
na ile mogłam na tyle pomogłam ;))
1 3 1
2009-12-09T14:58:20+01:00
1)Powody:
a-nie trzeba się uczyć
b-szybko piszesz sprawdzian czy kartkowke
c-dostajesz dobra ocene
2)Sposoby:
a-piszesz slowa na rece
b- piszesz na kartce gotowiec lub na malej kartce i trzymasz w rece lub naklejasz na cos np.korektor
c-piszesz na ławce w szkole
3. Myślę, że ściąganie z jednej strony jest złe a z drugiej nie. Złe ponieważ gdy się nie uczymy, robimy ściagi nie umiemy tego materiału a z drugiej strony to dobry pomysl na pojecia ktorych nie mozemy zapamietac,
4. KOrzyści: dobre oceny, nie tracimy czasu na nauke Straty: nie znamy materiału, gdy nauczyciel nas przyłapie dostajemy 1

NIE NAPISZE FELIETONU BO NIE WIEM CO TO JEST :P
2 5 2