Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-05T13:31:14+02:00
1 cm-6.000.000m
1km-10.000 cm lub 100m
1 cm-60 km
x cm-1047 km
--------------
60x=1047//:60
x=17,45 cm na mapie
pozdrawiam
dagmara
1 5 1
2009-09-05T13:38:05+02:00
1047km=104 700 000 cm
104 700 000 : 6 000 000 = 17,45 cm
1 5 1
2009-09-05T13:49:44+02:00
1cm na mapie - 6000000 w terenie
6000000cm=60000m=60km
1cm na mapie = 6 km w terenie
1047:60=17,45
Odp: Wisła na mapie w skali 1:6000000 ma 17,45cm
1 5 1