Odpowiedzi

2009-12-09T14:53:05+01:00
No że dla całego świata jesteś nikim a dla kogoś jesteś wyjatkowa itp. :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T14:56:02+01:00
Chodzi o to, że dla osoby która cie bardzo kocha jestes bardzo wazna osoba i napewno zrobila by ta osoba dla ciebie wszystko. Nidy nie dal by cie skrzywdzic. Chce byz z toba na dobre i zle.A caly swiat nie zna cie, nie wie kim jestes, jaka jestes, nie wie o Tobie nic.
1 5 1