Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T15:04:00+01:00
Odpowiedź to: 300 000 kg

20m x 10m x 1,2m = 240m³
20m x 10m x ½0,6m = 60m³

240m³ + 60m³ = 300m³

1m³ = 1000dm³ 1dm³ = 1l

300 000dm³ = 300 000kg


20m - długość basenu
10m - szerokość basenu
1,2m - najmniejsza głębokość
1,8 największa głębokość
0,6 różnica głębokości
4 4 4
2009-12-09T15:20:04+01:00
Zakładając że basen pogłębia się liniowo z 1,2m do 1,8m
Rozwiązanie przedstawia sie tak:
1,2m*20m*10m=240m3
1,8-1,2=0,6m
((0,6m*20m)/2)*10m=60m3

rozwiazanie 240m3+60m3=300m3
300m3=300000dm3(litrów)
300000l*1kg=300000kg=300ton
1 5 1