Połącz nazwy bakterii i wirusów z ich znaczeniami dla człowieka.
pałeczka okrężnicy wywołuje AIDS
HIV powoduje masowe zatrucia pokarmowe
laseczka jadu kiełbasianego pomaga w trawieniu pokarmu roślinnego
salmonella wytwarza witaminy
wytwarza toksyny

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T14:56:12+01:00
Pałeczka okrężnicy - wytwarza witaminy, pomaga w trawieniu pokarmu roślinnego (niektóre szczepy wytwarzają toksyny!)

HIV - wywołuje AIDS

laseczka jadu kiełbasianego - wytwarza toksyny

salmonella - powoduje masowe zatrucia pokarmowe

Pozdro))

2 5 2
2009-12-09T16:15:01+01:00
Pałeczka okrężnicy - wytwarza witaminy, pomaga w trawieniu pokarmu roślinnego (niektóre szczepy wytwarzają toksyny!)

HIV - wywołuje AIDS

laseczka jadu kiełbasianego - wytwarza toksyny

salmonella - powoduje masowe zatrucia pokarmowe

Pozdrowienia

dostałem 4
2 5 2