Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T14:57:06+01:00
Wzory skróconego mnożenia to dla mnie czarna magia.
Pani od matematyki rzuciła na nas swoje czary i już wszyscy jej słuchamy.
Szukanie chętnych do zagrania w jasełkach przypominało trochę polowanie na czarownice.
Uległem czarowi mojego przyjaciela, a on okazał się zimnym draniem.
Zima pojawiła się za oknem jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki.
12 3 12
2009-12-09T14:57:35+01:00
1. Skoki na spadochronie to dla mnie czarna magia .
2.Ala ciągle rzuca czary na Darka.
3.Urządzimy polowanie na czarownice ?
4.Jagoda ulega czarowi Dawida, tak naprawde nie wie że on jest fałszywy.
5.Ból przeszedł jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki.
7 3 7
2009-12-09T15:03:48+01:00
1) Zadania z matematyki to dla mnie po prostu czarna magia.
2) Każdy z nas chciałby rzucić czar na złego nauczyciela.
3) Baśka z Zośką przez cały rok szkolny polują na czarownicę.
4) Kasia uległa czarowi szarmanckiego Zdzisia.
5) Smutek znikł z twarzy Marysi jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki.
8 4 8