Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-09T14:59:41+01:00
Miejsce akcji.

Postawa bohaterów.

Rodzaj miłości romea do julii

jak doszło do ich poznania

dlaczego była to nieszczęśliwa miłość.

to napewno musisz wiedzieć
13 2 13
2009-12-09T15:02:39+01:00
Tematy:

1)Charakterystyka Romea lub Julii.
2)Opis miłosci Romea i Julii.
3)Napisac list np. do jakiegos z bohaterów.
4)Gdyby Romeo i Julia żyli - ich dalsze losy.
5)Streszczenie.


nie mama więcej pomysłów ;P
44 3 44