Odpowiedzi

2009-12-09T15:00:45+01:00
-rzeczownik (kto? co?)
-czasownik (co robi? co się z nim dzieje?)
-liczebnik (który? który z kolei?)
-przysłowek (jak? kiedy?)
-przymiotnik (jaki? jaka? jakie?)
-przyimek (z, o, nad itd..)

części zdania:
PODMIOT (rzeczownik)
ORZECZENIE (czasownik)
Określenia:
przydawka (które? czyje?..)
dopełnienie (z kim? z czym? o kim?)
okolicznik (określa czasownik)
31 4 31
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T15:04:39+01:00
Części zdania:
PODMIOT (rzeczownik)
ORZECZENIE (czasownik)
Określenia:
przydawka (które? czyje?..)
dopełnienie (z kim? z czym? o kim?)
okolicznik (określa czasownik)
części mowy
-rzeczownik (kto? co?)
-czasownik (co robi? co się z nim dzieje?)
-liczebnik (który? który z kolei?)
-przysłówek (jak? kiedy?)
-przymiotnik (jaki? jaka? jakie?)
-przyimek (z, o, nad itd..)
12 4 12