Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-09T15:00:14+01:00

12 potraw
1.barszcz z uszkami
2.kapusta z grochem
3.kapusta z grzybami
4.karp
5.kluski z makiem
6.kompot z suszonych owoców
7.kotleciki z ryżu z sosem grzybowym
8.kutia
9.paszteciki z grzybami
10.pierogi z kapustą i grzybami oraz z kminkiem – na dobre trawienie…
11.śledzie
12.zupa migdałowa
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T15:07:33+01:00
1.Barszcz z uszkami
2.Pierogi z kapustą i grzybami
3.Karp
4.Kluski z makiem
5.Kompot z suszonych owoców
6.Kotleciki z ryżu w sosie grzybowym
7.Kutia
8.Paszteciki z grzybami
9.Śledzie w oleju
10.Zupa migdałowa
11.Łamańce
12.Rolada wigilijna
2009-12-09T16:46:59+01:00
1. Barszczyk czerwony
2. Uszka z grzybami
3. Pierogi z kapustą i grzybami
4. śledź
5. Karp (tradycyjny)
6. Kompot z suszonych owoców
7.kluski z makiem
8.zupa grzybowa
9.pieczywo
10.makowiec
11.kapusta z grochem
12.szczupak