Odpowiedzi

2009-12-09T15:01:28+01:00
1903 Maria Skłodowska-Curie z mężem Fizyka
1905 Henryk Sienkiewicz Literatura
1911 Maria Skłodowska-Curie Chemia
1924 Władysław Reymont Literatura
1980 Czesław Miłosz Literatura
1993 Lech Wałęsa Pokojowa Nagroda
1995 Józef Rotblat Pokojowa Nagroda
1996 Wiesława Szymborska Literatura
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T15:02:20+01:00
Wejdź tu masz ich wszystkich z cała dokładnością:)
Powodzenia.
http://polscynoblisci2004.republika.pl/
2009-12-09T15:06:09+01:00
Władysław Stanisław Reymont 1924 literatura
1980 Czesław Miłosz literatura
1983 Lech Wałęsa pokojowa nagroda nobla
1996 Wisława Szymborska literatura
1903 Maria Skłodowska-Curie fizyka
1911 Maria Skłodowska-Curie chemia