Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T15:03:08+01:00
Po obu stronach równika są podobne krajobrazy, ponieważ znajdują się one w jednej strefie klimatycznej - równikowej, gdzie klimat jest identyczny (deszcze, wilgoć, lasy równikowe...).
21 3 21
2009-12-09T15:03:17+01:00
Ponieważ występują w strefach klimatycznych (naprzeniennych)
13 3 13
2009-12-09T16:53:07+01:00
Pozniewaz wplywa na to klimat , (górowanie)obieg słonca,ruchy ziemi.
9 2 9