Odpowiedzi

2009-12-09T15:03:22+01:00
Siostro nie przeszkadzaj mi !
Siostro daj mi spokój !
Siostro muszę odrobić lekcje w spokoju !
19 4 19
  • Użytkownik Zadane
2009-12-09T15:02:37+01:00
Przestań krzyczeć, bo nie mogę spokojnie odrobić lekcji! Nie zadawaj mi głupich pytań! Uspokój się wreszcie, przeszkadzasz mi!
27 3 27
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T15:04:02+01:00
Nie przeszkadzaj mi teraz!Proszę cię daj mi spokojnie odrobić lekcje!Zachowuj się ciszej!
30 3 30