Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T15:13:57+01:00
A = krawędź sześcianu
Ppb = pole powierzchni bocznej = 4a² = 784cm²

(pole powierzchni bocznej sześcianu to pole jego czterech ścian bocznych, czyli wszystkich ścian oprócz podstawy dolnej i górnej)

4a² = 784cm² // :4
a² = 196cm²
a = 14cm

Sześcian ma 12 krawędzi, więc:

12a = 12 × 14cm = 168cm

===========================================================

Odpowiedź:
Suma długości wszystkich krawędzi tego sześcianu wynosi 168cm.
5 4 5
2009-12-09T15:14:53+01:00
PpB-784
784 pod pierwiastkiem=28
sześcian ma 12 krawędzi, a więc 12*28=336
3 2 3