Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T15:10:52+01:00
W załączniku

lub
Bardzo często zachodzi potrzeba wstawienia do tekstu znaków specjalnych które normalnie nie są dostępne z klawiatury, np. W,Y,Ć. W takim przypadku należy wybrać /Wstaw/Symbol/. Pojawi nam się okno z którego wybiera się potrzebny znak.
2009-12-09T15:10:56+01:00
Netykieta jest to zbior zasad przyzwoitego zachwania sie w internecie.

word

wstaw-->symbol
i tam sa wszystkie znaki
2009-12-09T18:43:38+01:00
Tak

w górnym pasku w wordzie jest zakładka WSTAW wchodzimy w nią i wybieramy opcję SYMBOL następnie wybieramy symbol klikając na niego dwukrotnie