Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T15:08:39+01:00
Do kabla usb dajesz karte pamieci kom. podłanczas do komputera dajesz mój komputer i dysk wymienny g ;)
Mam nadzieje ze pomogłam ;D
pOzdro :***
2009-12-09T15:10:37+01:00
Musisz kabel usb podłączyć do komputera a potem powinno wyskoczyć ci okienko w komórce, klikasz przechowywanie danych i wyskakuje ci okienko na komputerze i dalej będziesz wiedziała co robić