Odpowiedzi

2009-12-09T15:08:11+01:00
A) 3 cm x 70cm=210 cm2
b)8 cm x 0,6 cm=4,8 cm2
c)6 cm x 60cm =360 cm2
d)20 cm x 0,2 cm=4 cm2
2009-12-09T15:07:24+01:00
A) 3 cm x 0,7 m = 3cm x 70cm = 210 cm²
b)8 cm x 6 mm = 8 cm x 0.6 cm = 4.8 cm²
c)0,6 dm x 0,6 m= 6cm x 60 cm = 360 cm²
d)2 dm x 2 mm = 20cm x 0.2 cm = 4cm²
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T15:11:44+01:00
A) 0,7m=70cm
3cm × 70cm=210cm²
b) 6mm=0,6cm
8cm×0,6cm=4,8cm²
c) 0,6dm=6cm
0,6m=60cm
6cm×60cm=360cm²
d) 2dm=20cm
2mm=0,2cm
20cm×0,2cm=4cm²

pozdrawiam=)