Proszę o pomoc zrobienia krzyżówki.Niebieskie oczy mężczyzny którego rodzice mieli oczy piwne ożenił się z ciemnooką kobietą której ojciec miał oczy niebieskie a matka piwne.Dziecko z tego małżeństwa miało oczy niebieskie .ZAPISZ GENOTYPY CZŁONKÓW RODZINY.

3

Odpowiedzi

2009-12-09T15:13:56+01:00
Mężczyzna: aa
Kobieta: Aa
Rodzice mężczyzny Aa
Rodzice kobiety: Ojciec aa Matka Aa
Dziecko aa
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T15:18:42+01:00
A-oko niebieskie A-oko ciemne
Ojciec kobiety: aa Matka kobiety AA
Kobieta: Aa
Ojciec i matka mężczyzny: Aa
Mężczyzna:aa
Dziecko:aa
1 5 1
2009-12-09T15:30:36+01:00
Mężczyzna: aa
Kobieta: Aa
Rodzice mężczyzny ojciec Aa matka Aa
Rodzice kobiety: Ojciec aa Matka Aa
Dziecko aa