Odpowiedzi

2009-12-09T15:11:36+01:00
Chrystus w czasie Eucharystii przemienia się z wina w krew a z chleba w ciało.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T15:17:54+01:00
Ja sama nie potrafię tego dokładnie wytłumaczyć ale znalazłam naprawdę świetną stronę, na której doskonale jest wytłumaczone:
"Eucharystia. Tu Pan jest obecny z całym Bóstwem i człowieczeństwem. Dla naszego rozumu to niemożliwe, ale to jest wielka tajemnica wiary, przeciwko rozumowi. To jest Prawda, która wyzwala."
"Każdy blady człowiek, kiedy chce się opalić, siada na słońcu. Nie widzimy właściwie, co robią słoneczne promienie z jego skórą, ale po pewnym czasie możemy zobaczyć, że ten człowiek się opalił! Podobnie działa Jezus. Nie widać jak, ale wiadomo, że na skutek siedzenia przed Chrystusem dokonuje się przemiana. I jeśli w Tobie żadna przemiana się nie dokonuje, jeśli stoisz w miejscu, to w Twoim chrześcijaństwie coś się popsuło. Koniecznie musisz zacząć się leczyć! Zacznij od Eucharystii. Tam i tylko tam znajdziesz oliwę do swojej lampy, która kopci i może zgasnąć."
Te cytaty pochodzą ze strony internetowej:
http://www.niedziela.pl/artykul_w_niedzieli.php?doc=nd200550&nr=32
2009-12-09T15:31:18+01:00
Chrystus działa w Eucharystii pod postacią chleba i wina przemieniając chleb w ciało Chrystusa a wino w krew Chrystusa.
1 5 1