Uzupełnij zdania partykułą "nie"


.......wiedza mogła go skompromitować.

.......wiedza,lecz intuicja podpowiadała mu,że w podanej przez kelnera wodzie należy umyć ręce.

Zamawiając danie,kierowała sie ......smakiem,lecz wyglądem potrawy.

Spojrzała z .......smakiem na tych,którzy się hałaśliwie zachowywali przy stole.

Była znana z .......punktualnosci.

......punktualność,lecz opóźnienie w kuchni spowodowało, że zdążył na obiad.

Na stole panował ......porządek,lecz totalny chaos.

W całej kuchni panował okropny ....porządek.


Pomocy!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-09T15:16:32+01:00
Niewiedza
Nie wiedza
nie smakiem
niesmakiem
niepunktualności
Nie punktualność
nie porządek
nieporządek
23 4 23
2009-12-09T15:16:56+01:00
Niewiedza mogła go skompromitować.

Nie wiedza,lecz intuicja podpowiadała mu,że w podanej przez kelnera wodzie
należy umyć ręce.

Zamawiając danie,kierowała sie nie smakiem,lecz wyglądem
potrawy.

Spojrzała z niesmakiem na tych,którzy się hałaśliwie zachowywali przy stole.

Była znana z niepunktualnosci.

Nie punktualność,lecz opóźnienie w kuchni spowodowało, że zdążył na obiad.

Na stole panował nie porządek,lecz totalny chaos.

W całej kuchni panował okropny nieporządek.

9 3 9
2009-12-09T15:17:18+01:00
Niewiedza mogła go skompromitować.

Nie wiedza,lecz intuicja podpowiadała mu,że w podanej przez kelnera wodzie należy umyć ręce.

Zamawiając danie,kierowała sie nie smakiem,lecz wyglądem potrawy.

Spojrzała z niesmakiem
na tych,którzy się hałaśliwie zachowywali przy stole.

Była znana z niepunktualnosci.

Nie punktualność,lecz opóźnienie w kuchni spowodowało, że zdążył na obiad.

Na stole panował nie porządek,lecz totalny chaos.

W całej kuchni panował okropny nieporządek.


Pomocy!!

Prosze o naj
8 4 8