Odpowiedzi

2009-12-09T15:17:00+01:00
Śmierc bliskiej osoby.........jej brak,pamiec która po niej pozostała.To burza mysli która skupia sie w całej okazałosci w jednej dosłownie chwili.Może byc krótkotrwała ale zarazem bardzo silna,może trwac lata i nigdy nie przeminąc.pozdr
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T15:17:32+01:00
Burza moze byc smierc bliskiej osoby jest wszystko wparzadju wszyscy sa szczesliwi a tu nagle najblizsza tobie osoba odchodzi bog ci ja zabiera swiat sie zalamuje a ty nie jestes juz szczeliiwy tylko myslisz co by bylo wtedy gdyby ona zyla twoje zycie zdaje sie burza emocjonalna