Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T15:35:20+01:00
A) 1 cm3 rtęci waży 13,5.ile waży 1 litr rtęci?

1dm³ = 1litr
1000cm³ = 1dm³
1dm³ = 0,1cm³
13,5g * 1000 = 13500g
Litr rtęci waży 13500 gram = 13,5 kilograma(kg)



b) 1 litr oleju słonecznikowego wazy 92 dag.Ile wazy 1 cm3 tego
oleju?

92dag = 920g
920g ÷ 1000 = 0,92g
1cm³oleju słonecznikowego waży 9,2 dag



powodzonka liczę na naj;*******
4 2 4
2009-12-09T15:36:27+01:00
A)
1l = 1dm3
1dm3 = 1000cm3
13,5g x 1000= 13500g
13500g = 1350dag
1350dag = 13,5 kg
B)
92dag = 920g
920g : 1000= 0,92g
2 2 2
2009-12-09T15:40:53+01:00
A)1l=1000cm²

13,5g x 1000=13500g=1350dag=13,5kg

b)1cm²=0,001l

92x0,001l=0.92dag
4 4 4