Odpowiedzi

2009-12-09T15:28:37+01:00
Wzroku - krótkowzroczność, dalekowzroczność, wytrzeszcz oka, zapalenie brzegów powiek, zapalenia i nowotwory spojówek, zaćma, jaskra, oczopląs.
słuchu - rozczepy podniebienia, guzy nosogardła, stany zapalne nosa i zatok, przerost migdałka gardłowego.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:27:30+01:00
Choroby Wzroku:
*krótkowzroczność
*nadwzroczność (potocznie dalekowzroczność)
*starczowzroczność
*astygmatyzm
*ślepota barw
*zez
*zaćma
*jaskra

Choroby Słuchu:
*Zapalenie ucha zewnętrznego
*Niedosłuch
*Głuchota
4 4 4