"nigdy nie jest tak źle, by nie mogło być gorzej" znajdz argumenty, które przkonaja kolerzanke, że nie warto się martwic z powodu:
-otrzymania ocenu niedostatecznej,
-kradzierzy ulubionej rzeczy,
-roztania sie z sympati,

trzeba wybrać 1 ponpunkt z powyżych propozycjii...
prosze pomużcie mi..

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-05T14:33:22+02:00
"Nigdy nie jest tak źle, by nie mogło być gorzej" - tak to prawda. Zawsze może być gorzej. Nasze dostawianie ocen niedostatecznych może skończyć się na tej jednej, ale może być ich więcej, wszystko zależy od tego jak podejdziemy do tej sprawy, możemy to olać, albo wziąć się w garść i tym samym poprawić się w nauce. Taką ocenę możemy poprawić, jeśli jest taka możliwość, albo w zamian za to zdobyć więcej wyższych ocen i dzięki temu wyjdziemy na prostą, a oprócz tego powiększymy naszą wiedzę i tylko na tym skorzystamy, ale jeśli nie będziemy się uczyć i wszystko olewać wtedy takich ocen jak ocena niedostateczna może pojawić się o wiele więcej, a nie może się pojawić, bo napewno się pojawi, więc "NIGDY NIE JEST TAK ŹLE, BY NIE MOGŁO BYĆ GORZEJ" :)
1 5 1
2009-09-05T15:35:47+02:00
Ocena niedostateczna:
ocenę można poprawić, wytłumaczysz jej temat itd.
kradzież:
to tylko rzecz, którą możesz kupić/zrobić, dobrze, że tobie się nic nie stało
rozstanie:
jeszcze znajdzie się nie jeden, tamten nie zasługiwał na ciebie, znajdziesz lepszego, jesteś wspaniałą osobą i napewno kiedyś znajdziesz miłość
1 5 1
2009-09-05T15:47:03+02:00