Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-09T15:26:04+01:00
Bo dom, to nie budynek...
to ludzie, którzy go tworzą..
dom jest lunetą dzieciństwa
dom jest skórą wzruszenia
policzkiem siostry
gałęzią drzewa...
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T15:31:02+01:00
Mozesz zwrzec to w tych zdaniach:
Domu nie tworzą ściany ani przedmioty codziennego użytku. Jest to miejsce, które tak naprawdę istnieje kiedy mieszkają w nim ludzie. Każdy z nas można powiedzieć jest domem, ma jakąś cząstkę w sobie i tylko razem z innymi tworzy dom.

albo tez wierszem :

dom może być we mnie
w prostej naturze zdań
zbudowany na krawędzi stołu
w płaszczyźnie wyciągnietych dłoni
gdy trzeba staje się ołtarzem
schronieniem moich sił i wrażeń.
Bo dom to nie tylko cztery ściany,
dom to też dusza, zasklepiam w niej swe rany. To me schronienie, nie dotknięte niczyimi dłońmi i myślami. Tam zawsze jest bezpiecznie, zawsze znajdę swój kąt przez nikogo nie poznnany... Bo dom to schronienie, dusza, miłość oraz cztery ściany





:).
1 5 1