Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T15:23:55+01:00
- Ten, kto nie płaci podatków, jest nieuczciwy i nie może być dobrym obywatelem
- Płacąc podatki, obywatel daje coś swojemu państwu, a dobry obywatel jest patriotą
- Gdyby nie płacił podatków, dawałby innym zły przykład
55 2 55
2009-12-09T15:26:10+01:00
Każdy obywatel powinien sumiennie i zgodnie z prawem płacić podatki... Jest to jego obowiązkiem. Nie powinniśmy zatrudniać się nielegalnie, gdyż traci na tym państwo. Nasze podatki są podstawowym źródłem dochodzu państwa.. Pomimo tego że są bardzo wysokie jednak powinniśmy je płacić... Nawet ze wzgledu na to iż w przyszłości to zaowocuje na nasza emeryturą.
28 3 28
2009-12-09T15:26:14+01:00
Cechy dobrego obywatela kształcimy zarówno dla innych, jak i dla siebie. Jak głosi przysłowie "Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie". Trzeba wierzyć, że jeśli będziemy dobrymi ludźmi w podobny sposób będziemy traktowani i my, albo... przynajmniej będziemy mieli czyste sumienie. Oczekujemy, żeby nasze państwo było sprawiedliwe... A przeciez państwo budują obywatele. Powinniśmy więc być również sprawiedliwi i nakłaniać innych do podobnego podejścia, aby nasz kraj był taki, jaki powinien. To samo tyczy się każdej innej, pozytywnej cechy. Trzeba kształtować swój charakter, osobowość, system wartości. Jest to bardzo ważne w życiu i ma wpływ na nasze otoczenie.
31 3 31