Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T20:58:44+01:00
Zad 1
v=a*t=0.5m/s²*20s=10m/s
zad2
s=v*t=60km/h*3.5h= 210 km
zad3
v=s/t=180km/2h= 90km/h
zad4
a=f/m=0.5N/0.5kg=1m/s²
zad6
F=m*a=2kg*3m/s²=6N
zad7
f=m*g=20kg*10m/s²=200N
zad8
m=f/a=40N/5m/s²=8kg
zad 9
wartość kierunkek i zwrot
zad10
Ruch jednostajny jest wtedy gdy cialo porusza się ze stałą prędkością
zad11
Prędokość chwilowa to prędkość którą poruszamy się w danej chwili
prędkość średnia to iloraz całej drogi przez cały czas .
zad12
pozioma kreska
zad13
chba parabola
1 5 1
2009-12-10T00:43:31+01:00
1)
v=a*t=0,5m/s2*20s=10m/s
2)
s=v*t2=60km/h*3,5h=210km
3)
v=s/t= 180km/2h= 90km/h
4)
a=f/m= 0,5 N/ 0,5kg=0,1Nkg
6)
F=m*a= 2kg*3m/s2=6N
7)
F=m*g=20kg*10m/s2= 200N
8)=
m=f/a= 40N/5m/s2=8kg
9)
Powinien mieć kierunek, zwrot i wartość.
10)
gdy porusz sie ze stala predkoscia
11)
chwilowa-w danej chwili
średnia- iloraz calej drogi przez czas
12)
pozioma kreska
13)
parabola


mam nadzieje ze dobrze;P pozdrawiam:)
1 5 1