Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T15:33:21+01:00
1Szczesliwe zycie Juranda z żona
2 Śmierc jego żony
3Przyjazd rycerza w odwiedziny do córki
4Odmowa Juranda oddania Zbyszkowi reki Danusi
5Skarga Krzyżaków na mężnego komesa
6 Wyprawa jego do Ciechanowa
7Ządania krzyzaków wobec Juranda
8 Przekazanie Spychowa Zbyszkowi
9 Tajemniczy wyjazd ojca Danusi
10. Upokorzenie zgotowane rycerzowi w Szczytnie
11 Okaleczenie Juranda
12 Opieka Jagienki nad okaleczonym
13 Ojciec Danusi przebacza Zygfrydowi
14 Śmierc Juranda pozdr
3 2 3
  • Użytkownik Zadane
2009-12-09T15:36:23+01:00
1.Śmierć żony.
Śmierć żony wyłoniła w Jurandzie potężną siłę nienawiści
do Krzyżaków dla których stał się ''biczem bożym '' .Przeżył też głęboką wewnętrzną przemianę wybaczył wielką krzywdę śmierć córki został ukazany prawie jak święty.
1 4 1