Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T15:31:23+01:00
1.SP Siły powietrza
2.LO Liceum
3.ZHP Związek Harcerstwa Polskiego
4.WSP Wyższa Szkoła Promocji
5.UJ Uniwersytet Jagielloński
6.ASPAkademia Sztuk Pięknych
7.AR Akademia Rolnicza
8.AM Akademia Morska
1 5 1
2009-12-09T15:37:32+01:00
1. Szkoła Podstawowa
2.Liceum ogólnokształcące
3.Związek harcerstwa polskiego
4.Wyższa Szkoła Pedagogiczna
5.uniwersytet Jagielloński
6.Akademia sztuk pięknych
7.Akademia Rolnicza
8.Akademia Medyczna
3 4 3