Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-09T15:31:14+01:00
1. Nie opuścic aż do smierci
2. Wychowywać w wierze swoje dzieci
3.Dobrze wychowywać
4.Chodzi do kościoła
5. dbac o świeta i tradycje
6. Nie rozwodzić się

Jak napisałam tak to było dobrze jak miałam u siebie.
14 4 14
2009-12-09T16:38:16+01:00
1. Nie rozwodzić się
2. Wychowywać w wierze swoje dzieci
3.Chodzi do kościoła
4. Dobrze wychowywać
5. dbac o świeta i tradycje
6.Nie opuścic aż do smierci
26 3 26