Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T15:31:07+01:00
279zł - 75%
x - 100%

x = 100% x 279zł : 75%
x = 372zł

Odp. Taki rower w normalnej sprzedaży kosztował 372zł.
1 1 1
2009-12-09T15:38:52+01:00
100% - 25% = 75%
x - y = 279

czyli 279 + 25% = 100%
279 -100%
x - 25%
x = 279 * 25 /: 100
x= 6975 : 100 = 69,75
25% liczby 279 to 69,75
czyli 279 + 69,75 = 348,75
odp. Rower kosztowal 348,75zl przed obnizka
1 5 1