Odpowiedzi

2009-12-09T15:34:28+01:00
4t-100%

sklep 1 - 1 1/6t
sklep 2 - 3/4t
sklep 3- 1 1/3t

1 2/12+ 9/12+1 4/12= 2 15/12=3 3/12=3 1/4=3,25t
4-3,25=0,75

odp.Zostało 0,75 t cukru



2009-12-09T15:34:30+01:00
1 1/6+ 3/4 + 1 1/3
1 2/12 + 9/12 + 1 4/12= 2 15/12= 3 1/4
4- 3 1/4=3/4t
Odp.W magazynie zostało 3/4 t cukru
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T15:39:04+01:00
4 - (1 1/6 + 3/4 + 1 1/3) = 4 - (1 2/12 + 9/12 + 1 4/12) = 4 - 2 15/12 =
4 - 3 3/12 = 3 12/12 - 3 3/12 = 9/12 = 3/4

Odp. Wychodzi 3/4.
1 5 1