Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T15:34:45+01:00
X=100%
40%=20 000 osób
x=100*20 000
x=2 000 000/40
x=50 000 osób
Odp.Z usług tego biura korzystało 50 000 osób.

mam nadzieję, że pomogłam ;)
2009-12-09T15:36:25+01:00
40 % ------ 20000
100% ------ x

x= (100%*20000) /40%= 2000000/ 40%= 50000 osob
2009-12-09T15:36:01+01:00
20 000 tys to 40 %
x to 100 %
Z proporcji wynika że:
x= 20 000 tys * 100% / 40%
procenty i zera się skrócą
x= 50 000 tys

odp. Z biura podroży skorzystało 50 000 tys osób