Odpowiedzi

2009-12-09T15:36:07+01:00
Narysuj np. korytarz szkolny i biegających uczniów oraz uciszajacych uczniów nauczycieli
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T15:38:40+01:00
Narysuj kulę ziemską-na białym tle- od niej niech odchodzi kabel podłączony do gniazka i w różnych miejscach umieść np wieżę stereo i jakiejs fale z nutkami nad nią, narysuj samoloty(w końcu one też powodują hałas), jakieś dziecko trzaskające garnkami itp :) a tutyłem może być pytanie retoryczne : "Najgłośniejsza planeta?"
2009-12-09T15:59:51+01:00
Jezeli chodzi o rysunek to najlepiej obrazuje to przekreślona trąbka.....wiesz taka jak na znaku drogowym.


Hałas smieci i spaliny
to wizytówka naszej gminy
Jak można codzuiennie tak życ????
Czy tak musi byc????
Niby paliwo ciagle drożeje
al;e czy liczba aut na drogach maleje????
Papierosy tez nie sa tanie,
a młodzież i rencistów[chorych] stac na nie
Majówki,weekendy i inne dni wolne od pracy,
to jest to z czego się cieszą nasi rodacy
i z tego zadowolenia
nasze środowisko w śmietnik się zmienia
Nad brzegami jezior,rzek i strumieni
od śmieci aż się mieni:
są butelki,papierki i puszki
są prezerwatywy,majtki i inne ciuszki
W lasach jest nie inaczej
I tak nasza przyroda wygląda raczej
Weekendy to powód dla młodzieży do picia i burd wszczynania
Nie ma wtedy wieczoru bez wrzasków i hałasowania
Srróże prawa nie interwencjują
a młodzi bardzo pewnie się czują
Roboczy dzień to kosiarki,samochody i inne maszyny.
oraz krzyki dzieci i nastolatków bez żadnej przyczyny
Na wsiach też raczej ciszy nie znajdziemy
bo wieś soię rozwija,o czym z mediów wiemy
Tu samochód prawie każdy rolnik ma,
a u niektórych są nawet dwa
Psu tu tak głośno szczekają
ze az flaki w człowieku się wywracają
ą dochodzą jeszcze kombajny i traktory,
hałasy z kurnika,chlewu i obory
Dyskoteki i zabawy weekendowe
to na wsi też rzeczy nie nowe.
Powlecie pewnie,żer się starzeje
i że przez to dziwaczeje
Albo czy Wam hałasy nie przeszkadzają
gdy Wam w nocy spac nie dają?
Albo gdy obok mieszkanie remontują
i całą dzież odgłosy stukania i wiercenia dolatują?
I czyby Wam obojętne było
gdyby na waszym dywanie od bulelek i śmieci się roiło?
A może macie sąsiada,który pod waszym oknem parkuje
I zapach spalin od waszychnozdrzy dolatuje?
Pewnie Wy inne podlądy macie
i inaczej to wszystko odbieracie
Przepraszam,że ten temat poruszam,
ale mnie to jednak rusza.