Odpowiedzi

2009-12-09T15:45:11+01:00
Pole kola =pi*r*r obwod=2*pi*r

1. r=2 p=4pi o=4pi
2.r=1/3 p=1/9 *pi o=2/3 pi
3 r=pierwiastek 5 p=5pi o=2pierwiastek 5 *pi
4.r=2pi p=4pi*pi*pi o=4pi*pi

pole kola =pi*(d/2)*(d/2) odwod=pi*d

1. d=6 p=9pi o=6pi
2.d=1 p=1/4 *pi o=pi
3.d=pierwiastek 2 p=1/2 *pi o=pierwiastek 2 *pi
4.d=pi p=pi*pi*pi/4 o=pi*pi

14 2 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T15:45:22+01:00
1. r=2 P=πr²=4π l=2πr=4π
r=1/3 P=1/9π l=2π*1/3=2/3π
r=√5 P=π(√5)²=5π l=2√5π
r=2π P=π*(2π)²=4π³
2. d=6 r=d/2 r=3 P=π*3²=9π l=6π
d=1 r=d/2=0,5 P=0,25π l=π
d=√2 r=√2/2 P=π*(√2/2)²=8π
d=π P=π³ l=2π²
27 4 27
2009-12-09T15:49:36+01:00
R=2
P=4π
Ob=4π
r=1/3
P=1/9π
Ob=2/3π
r=√5
P=5π
Ob=2√5
r=2π
P=4π³
Ob=4π²


d=6
r=3
P=9π
Ob=6π
d=1
P=1/4π
Ob=π
d=√2
P=0,5π
Ob=√2π
d=π
P=π³÷4
Ob=π²




17 4 17