Prosze POMOCY !

Wybierz z zestawu produkty tylko zdrowe , czyli takie, które może sporzywac dziecko i starszy człowiek i ułuż z nich codzienny jadłospis (śniadanie,obiad,kolacje, )

Produkty :

: jogurt, ser biały, majonez ,szynka bez tłuszczu, miód pszczeli, musztarda, tłusty ser żółty, Jabłka, jajka na mięko , kalafior gotowany, masło, margaryna śniadaniowa, ziemniaki , chudy rosół , chuda wołowina gotowana, kotlet schabowy, marchewka tarta, jajka na twardo, chlem razowy, bułki, żeberka z sosem, sok owocowy, cherbata ziołowa.

Trzeba wybrać niektóre i zrobic jadłospis (sniadanie, obiad, kolacja) ZDROWE RZECZY

Prosze daje 50 punktów za rozwiązanie bo bardzo mi zalezy.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T15:46:24+01:00
Śniadanie to:
-szynka bez tłuszczu+masło+chleb razowy oraz szklaneczka herbatki ziołowej
Obiad to:
-chudy rosół
-ziemniaki+kalafior gotowany+chuda wołowina gotowana oraz soczek owocowy najlepiej kompot
Kolacja to:
-jajko na twardo+chleb razowy oraz masło LUB
-chleb razowy + ser biały+masło na dogryzkę starta marchewka
1 5 1
2009-12-09T15:48:38+01:00
Sniadanie:chleb razowy z masłem i serem białym
drugie sniadanie:jabłko
obiad:kalafior gotowany
deser:jogurt
kolacja:chleb razowy z margaryną i jakja na twardo