Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-09T15:44:31+01:00
Kiedy Biegamy wykonujemy różne czynności fizyczne
Konsekwencje:
Bola nas mięśnie u nóg i u rak
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T15:51:24+01:00
Przy intensywnym wysiłku fizycznym w mięśniach szkieletowych zachodzi fermentacja mlekowa. Powstały kwas mlekowy jest szkodliwy dla komórek ciała, dlatego odczuwamy ból, nazywany potocznie "zakwasami".
2 5 2