Słuchajcie mam do napisania na angielski 5 przykładów słów o tym samym znaczeniu ale innej piswoni, z akcentem angielskim i amerykańskim dam przykłady: centre- center sweets- candy petrol- gas shop- store na tej zasadzie proszę o pomoc i szybką odpowieć potrzebne a jutro Z góry thx

2

Odpowiedzi

2009-12-09T15:49:50+01:00
Person celebriting, nameday - solenizant
poppy, poppy seed - mak
panties, drawers, knickers - majtki
point, score - punkty
academic, university - akademicki
są to wyrazy z kieszonkowego słownika angielsko-polskiego polsko-angielskiego
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T15:52:09+01:00
1 underground-metro
2 film-movie
3 luggaged-baggage
4 lift - elevator
5 lorry - truck
6 railway - railroad