Odpowiedzi

2009-09-05T14:41:29+02:00
2√0,01=0,2 ; 4 ³√8=8 ; 4√2¼=6 ; √0,04=0,2 ; √36=6 ; √64=8

2√0,01=√0,04
4 ³√8=√64
4√2¼=√36
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-05T14:44:40+02:00
2√0,01=2*0,1=0,2 ;
4 ³√8=4*2=8 ;
4√2¼=4*1,5=6 ;
√0,04=0,2 ;
√36=6 ;
√64=8

2√0,01=√0,04
4 ³√8=√64
4√2¼=√36
16 4 16
2009-09-05T14:45:55+02:00
2√0,01 ; 4 ³√8 ; 4√2¼ ; √0,04 ; √36 ; √64
po kolei rozw.
2*.01 =0.2
4*2=8
4*3/2=6
0.2
6
8

czyli 2√0,01 = √0,04
4 ³√8 =√64
4√2¼=√36
1 5 1