Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-05T14:41:52+02:00
1 872 458 do setek=1 872 500
324,389 do jedności= 324
2,(7) do części dziesiętnych=2,8
0,7(4) do części setnych =0,74
2009-09-05T14:41:59+02:00
1 872 458 do setek 1 872 500
324,389 do jedności 324
2,(7) do części dziesiętnych 2,8
0,7(4) do części setnych 0,74
2009-09-05T14:42:46+02:00
1 872 458 do setek
324,389 do jedności
2,(7) do części dziesiętnych
0,7(4) do części setnych

1 872 500
324
2.8
0.74